torsdag 29 mars 2012

Scary

Från spännande saker på gatan till spännande saker innomhus.
Jag vet inte ens om jag ska skriva om detta. Jag har ju inte världens bästa diciplin direkt. Tänk om jag misslyckas - IGEN. Tänk om jag visar mig vara sådär mänsklig - IGEN...

De senaste misslyckade träningsprojekten har varit - 100 situps om dagen, purpee challenge... Ja vad fasen. Allt annat också. Jag har lyckats med få saker inom träning. Dansen har varit undantaget och inför bröllopet.

Jag har ju redan sagt att jag ska leda företagets biggest loser (eller Pauls humorprojekt, beroende på vem man frågar) som börjar om snart en månad. Men hemma har Paul och jag sagt att vi också ska börja. Det är tillbaka till blodgruppsdieten (för mig) och så ska vi ge oss in i P90X djungeln när det kommer till träningen. Jag tjuvkikade på några träningsDVDs förra veckan och är hur nervös som helst.

Hur många gånger kommer jag att spy?
Hur många gånger kommer jag inte att kunna sätta mig ner dagen efter?
Hur många gånger kommer jag att försöka komma på ursäkter för att inte göra det?

I wonder I wonder - as I am shaking of fear... Vi börjar på måndag, eller kanske redan nu på lördag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar