fredag 28 december 2012

From Sweden

Igår fick jag plocka upp min andra julklapp från Sverige hos posten. Den var fylld med saker som inte borde intas... men som säkert kommer att göra det ändå. Jag försöker ha en debatt med mig själv.. ska jag äta upp allt på en gång så jag slipper se det, eller ska jag ta en om dan?? (en om dagen.. hahahaa!! vilket skämt, det går ju aldrig!) Har iallafall klarat mig än så länge idag. Godis är ju inte lika gott nuförtiden av en konstig anledning. Eller det är det men jag får ju ett sånt förbaskat dåligt samvete när jag äter det att det knappt är värt det. Men ibland.. ibland så får man... typ på julen.

Bästa var lovikka vantarna med fleece på insidan! Dom gillar jag.. och Paul gillar såklart sin Prästost.

Tackar och Bockar med en stor Kram!! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar