fredag 25 oktober 2013

Mitt huvud snurrar av tankar.

Var på en såndär hälsoföreläsning igår. En om vaccin och immunisering. Den var lika otäckt som jag trodde att den skulle bli... sådär otäckt så det knyter sig i magen och jag helst bara vill gråta - på riktigt alltså, jag kämpar för att hålla tårarna borta när jag sitter där och lyssnar. Sväljer, dricker vatten, harklar mig...

Får ta en recap om den när jag har summerat mina anteckningar för jag vet att ni älskar att läsa om min syn på hälsa ;) Det är liksom mitt sätt att dela med mig av det jag kan, för vad är det för nytta om jag håller tyst liksom?!?! Har lärt mig att jag hellre tar skit från de som tycker olika, om det betyder att jag kan hjälpa en endaste själ, än att hålla snattran. Jag kan ju inte tvinga någon till nåt, bara be folk att bli deras egena Devil's Advocate så att säga för det är ingen annan som är det. Vi matas ju med lite skeva meddelanden när det kommer till hälsa/kost/välmående/rehabilitering/etc..

Men idag är det fredag och det är en vecka kvar av oktober. I helgen blir det fest och nästa lördag drar jag till Kina... Mycket på G så att säga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar