tisdag 8 oktober 2013

I huvudet på en detoxare (dag 3)

Hörrni. Det är dag 3 av min detox och jag har inte fuskat en endaste gång!! Jo, jag har slängt ut lite jobbiga tankar om att den borde vara över men inte så dramatiskt som jag trodde att det skulle bli. Ok, vi är fortfarande bara 2,5 dagar in på den men ändå.. Man kan ju bara ta en dag i taget liksom.


Igår var jag dösugen på chips. Potatischips. Något jag sällan äter som det är så det kändes lite konstigt... men jag satt iallafall och slickade Himalaya salt (riktigt salt ni vet) för att ta död på suget. Det gick sådär. Väl hemma slängde jag in en slicead sötpotatis i ungnen med olivolja och salt (riktigt salt)... det tog död på det mesta suget.

Huvudvärken är inte lika hemsk idag med ligger som ett litet moln över en.. Dock har jag ont i ryggen. Känner liksom hur ryggraden är lite ur balans. När jag gör vissa övningar eller stretchar på gymment tar ena höften i på ett lite obehagligt sätt och axlarna känns som om dom väger tuuuseeeen! Har en appointment imorgon tack och lov hos min kiropraktor som är helt fantastisk. He will fix me.

Hej sålänge



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar