måndag 11 augusti 2008

Förälskad...

Jag är förälskad! Ja, det kanske ni kunde lista ut men nu snackar jag om en annan typ av förälskelse... "Jane Austin book club" En helt fantastisk film om kärlek. Alltså den beskriver det så bra - hur kärlek försvinner, glöms bort, döljs, förvränger, förstorar. Hur kärlek förändras och hur den förändrar människor beroende på hur de påverkas av kärleken. Men det bästa är att den beskriver hur kärleken gör oss till bättre människor, växer och längtar...

Så om ni är lika hopplöst romantiska som jag är så rekomenderar jag filmen med all övertygelse. Jag är förtrollad av den...

Bara en liten sidnotis... kärleken kommer i alla storlekar och till alla fän... och är inte till för att döma ut någon som älskar annorlunda.

Helt fantastisk...

1 kommentar:

  1. Japp! Den är bra den! Har sett den två gånger..
    En film att titta på i höst när det regnar ute..
    Kram!
    / Sis

    SvaraRadera