lördag 23 augusti 2008

Nytt på jobbfronten

Ja nu äntligen har jag fått ett jobberbjudande som jag slipper skämmas för..

$50,000 om året ca som Inköpare... Lät riktigt bra!
Tyvärr var jag tvungen att tacka nej på grund av att det låg 3 timmars bilresa härifrån...
Men det visar ju att jag har lite i bagaget som är något att ha iallafall.. så idag blir det ett litet leende! :)

Och idag fick jag ett nytt erbjudande.. på en dansskola ca 3 minuter härifrån. Vi ska diskutera mera senare.. är ju mest emot tiderna som en dansskola har öppet. Att jobba några kvällar gör ju inget.. men varje kväll plus lördag och söndag vet det sjutton.. vi får se vad det blir.

Och nu på måndag är det dax för Pauls operation.. vi är nog inte så nervösa för den än.. men det kommer väl. Mest av allt hoppas vi ju att det ska gå bra och att han ska slippa ha ont mera.
Jag återkommer med hur det gick.

Kram på er alla...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar