torsdag 21 augusti 2008

Susanna Kallur!

Jag sitter och viftar med hela min kraft med min svanska flagga här hemma (mellan arbetsansökningarna)... Sanna Kallur.. du är fortfarande kanon!!!
Kvalet såg bra ut... och förhoppningarna var höga i semin.. (jag och min flagga igen).
Här i USAs TVsändingar presenterades hon som en av guldfavoriterna, men självklart var de tvugna att lägga till att hon ju föddes i New York och att hon har studerat i USA! De försökte göra VÅRAN dalatös till amerikanska!!! For the land of the free...

Något höjdhopp har inte visats.. ingen het amerikanere med i spelet antar jag.. annars hade jag haft flaggan högt i topp åt Holm också! Nu väntar (vad jag vet): Elina på 10m simhopp och Carro i längd. Jag börjar hålla tummarna redan nu!!!! Skulle så gärna vilja höra Du Gamla Du Fria som omväxling.

På jobbfronten har inget förändras. Jag söker och söker och söker... börjar tvivla på om de överhuvudtaget får mina ansökningar... Men jag håller hoppet uppe - Snart ska det nog vända för mig!

/Känner mig väldigt patriotisk i dagsläget

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar