tisdag 3 augusti 2010

The East Coast

Här kommer lite flera bilder från Jennys vistelse hos oss:

Glass, glass, och glass... vi åt massor med glass - gärna den med kakdeg i! 


Vi besöker Baltimore, Maryland




Cheesecake blev det till efterrätt efter en mycket god Seafood Dinner i hamnen, vi köpte tre stycken med olika smaker bara för säkerhetsskull: Cheesecake med chokladtårta, Cheesecake med Snickers, Cheesecake med morotstårta.......Mmmmmmmmmm 

I och med att vi knappt orkade äta upp hälften tyckte syrran att vi kunde spara dom tills dagen efter; så hon ställde dem på bordet mellan sängarna i hotellrummet... och där blev dom kvar... 


Och så åkte vi till Washington DC

Inne på Hard Rock Café hittade vi Michaels röda härliga jacka!


Det blev också en hel del promenader... ja vi gick från morgon till kväll! 


Utanför Vitahuset fick vi se presidenten landa i sin helikopter... eller vi såg ju helikoptern iallafall, hela tre stycken för förvillingens skull


På kvällen besökte Phillies Baseball lag Washington så vi gick på en match i nyinköpta linnen

4 kommentarer:

  1. så roligt ni såg att ha ; ) och den goda glassen också , mums nu blev jag sugen på Ben & Jerrys..... kram

    SvaraRadera
  2. Haha Ben & Jerrys - det fick vi nog av!! Nu är det Lågkolhydratmat för hela slanten igen! Känns bra, men visst håller suget i sig än.

    SvaraRadera
  3. Jag äter ju sååå sällan och lite glass men nu under sommaren har det blivit lite mera , bara ngra mera. Jag väljer mellan typ 2-3 olika glassar alltid.Ben & Jerrys räcker med 1dl och det åt jag senast på vintern ; ))))

    SvaraRadera
  4. Hej! Nyligen bestämde jag mig för att publicera Sverigs alla bloggar relaterade till hälsa. Däribland områden såsom träning, viktminskning, recept (kost), sjukdomar, etc. Eftersom din blogg passar in där så skulle jag väldigt gärna se att du la till den. Iden är att likartade ska hitta motivation att själv fortsätta blogga och utvecklas. Givetvis kostar det inget.

    http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

    SvaraRadera