torsdag 12 augusti 2010

Fy och usch, dax att ta tag i det här nu

Idag är ingen bra dag - jag försov mig, mest för att jag inte gick upp när klockan ringde.. på något sätt så lyckades jag intyga mig själv att jag skulle vakna automatiskt inom 10 minuter utan att ställa om klockan eller trycka på snooze. Det häde ju naturligtvist INTE! Dessutom drömde jag att jag fick sparken, så det blev fart på sömntutan när hon väl vaknade. Tur-i-oturen så är chefen borta resten av veckan...

Så i all rush så blev det ju en liten spontan lunchväska packad - jordgubbar och cola light... men det stillade ju inte hungern till frukosten direkt.. köpte en såndär rund bagel med smör på - så gott men usch vad jag känner mig äcklig nu såhär på eftermiddagen. Bröd, jordgubbar, cola, och så fick jag en muffins av en kollega dessutom. Jag mår nästan illa! Just nu vill jag inget hellre än att äta en grillad lax med grillade grönsaker och aioli...

Och på tal om mat. På måndag gör jag om min "Wedding Diet" och har till och med gjort en egen liten blogg om det och hoppas att andra kan hänga med, för jag vet att jag behöver stöd denna gång!
Jag kan ju inte heller kalla den för min wedding day diet för gifta mig det ska jag inte; nää nu vill jag bara komma i mina gamla jeans!!! Vill ni hänga med så klicka in på min Sexy Jeans Body Bootcamp NU!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar