onsdag 18 augusti 2010

Jisses

Ibland fungerar min planering kanonbra! Andra dagar så går det inte alls...
I morse gick jag upp vid femsnåret för att köra igång dagen med ett konditionspass, precis som i måndags och tisdags morse. Men till saken hör att jag var uppe alldeles för sent igår så vid halv fem när klockan ringde kände jag mig lite trött... bara lite.

Så efter passet och duschen hade jag en timma innan det var dax att ta sig till jobbet - så gissa vad Helena gjorde då?!!?

- Jo, hon tog en tidig tupplur på 40 minuter.

Såhär i efterhand så kanske jag skulle ha kunnat offrat träningen i morse för lite längre sömn mot ett pass på eftermiddagen istället, men å andra sidan så har jag ju det gjort nu... och jag vet ju att om jag börjar släppa lite på reglerna så går det snabbt utför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar