onsdag 11 augusti 2010

Kan huset bli mitt?

Har en känsla av att jag kommer att bli en återkommande besökare till Tingshuset. Idag gjorde jag min debut då jag skulle ha reda på vad för hemligheter det fanns bakom det dära huset jag hittade i måndagskväll... det fanns många! Har ingen aning vad hälfen av dem handalde om men skrev ut dem gjorde jag, och ikväll planerar jag att ringa husägarna och kolla om de ens vill sälja kåken (vill dom inte det så kan jag inte göra så mycket).

Självklart körde jag förbi huset också - ett "vanligt" amerikanskt hus med två våningar, eventuellt källare. Ligger på en höjd och har en jäkla massa träd i trädgården så det var lite svårt att ens se huset från vägen. Men det jag såg verkade helt ok... men man ska ju inte döma en bok från omslaget... Området var hur underbart som helt, små vägar med kanppt någon trafik, bondgårdar lite här och där... precis det jag längtar efter.... och så börjar jag dagdrömma....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar