tisdag 24 augusti 2010

Myror i baken

Det är förbaskat jobbigt när jag inte tycker att stolen passar skrivbordet jag har på jobbet. Blir aldrig riktigt bekväm i hur jag än sitter. Känns nästan som om jag har myror i byxorna och kan inte sitta still. Men nu när jag tänker på det så vet jag inte om det har med stolen och skrivbordet att göra eller min egen rastlöshet?!?!?

Dansen börjar snart... men jag har sagt ifrån till en början. Har så mycket på G just nu att dansen skulle nog få mig att tippa över. Men förhoppningsvis kan jag starta några kurser om några månader. Vi får se hur allt rullar på med andra ord. Jag är väl inte överlycklig över beslutet att inte undervisa, men någonstans måsta jag nog dra min gräns och tyvärr blir dansen lidande i och med att det bara är en liten fickpengsinkomst och inget som betalar hyran direkt.

Hoppas på att få göra några gästspel lite här och var ändå när tillfälle ges för ge upp dansen helt och hållet det går INTE!

2 kommentarer:

  1. ja, du e alltid välkommen att gästspela lite på karlskoga danscenter... saknar dig, puss puss

    SvaraRadera