måndag 16 augusti 2010

Idag var det dax

För trehundrasjuttiogången gör jag det nu igen... Det är dax för diet. Ingen glass, ingen cheesecake, ingen pasta, inget bröd...

Det ska bli 30 dagar fulla med tonfisk, avocado, protein shakes, Greekisk yogurt (i brist på kesella 1%) och så självklart favoriten - 60 minuters kondition 6 dagar i veckan och styrketräning 3 gånger i veckan! Men vad gör man inte. Tiden går ju också automatiskt åt att läsa ännu mer om fastigheter så helt förfärligt är det ju inte. Och faktum är att kommer jag bara upp ur sängen så mår jag otroligt bra av det hela.

Och det är ju bara i 30 dagar som jag ska köra såhär hårt, sen blir det lite annan mjukare träning 3 av de 6 dagarna så som yoga, pilates, eller kanske till och med en promenad. Kommer inte uppdatera så mycket om det här men en liten uppdatering lite då och då blir det nog allt. Så för er som vill ha detaljer dag för dag så får ni klicka in er på www.sexyjeansbody.blogspot.com

1 kommentar:

  1. jisses, är frestad att säga att jag hänger på..men det blir svårt att skippa cheesecakes :) Vad duktig du är!

    SvaraRadera