onsdag 7 oktober 2009

Jo då

jag lever...

När man lägger in ett inlägg varje vardag så börjar vissa bli oroliga när man inte lägger in ett inlägg en dag. Så idag får jag bara lägga in ett inlägg för att säga hej.

Jag har varit lite upptagen de senaste dagarna i att undersöka vissa saker relaterade till Yasmin. Och jag går ut med varnade ord till alla er som tar Yasmin eller Yaz, eller till er som har döttrar som går i tankarna om att skaffa pillrena.

Min egen historia kan ni läsa på min hälsoblogg (eng)
Jag vill egentligen bara tala om allt som står där i informerande syfte, men självklart kan ju folk i min närhet bli oroliga... Men som sagt - igår var min sista dag som Yasmin-ätare och jag kan nu bara gå mot ljusare tider. Inga mer konstiga hjärtklappningar, deprissionsattacker, nackbesvär, osv. Synfelet som pillrena nog har orsakat antar jag att jag får drass med resten av livet... men som sagt var nu kan det iallafall inte bli värre!!! Och jag är enormt tacksam att jag kom i kontakt med all dess information som jag har drunknat i de senaste dagarna..

Kort och gott, snart kommer jag att bli frisk - och då menar jag verkligen FRISK! Ni kommer att få träffa Helena, hon den dära pigga, glada och spralliga Helena när jag kommer hem i jul... Jag kan knappt vänta!!! Och jag vill inte att ni ska vara oroliga, bara glada över att jag ibland är smart och kan koppla ihop ett och ett!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar