måndag 5 oktober 2009

Söndag

Igår innan Paul förmanade mig att boka biljetterna innan de blev dyra hade vi varit ute och spelat en runda golf...

Jag hade i mitt huvud gått över till höst och klev ut ur lägenheten på förmiddagen med jacka och halsduk och fick nästan slänga av mig det så fort jag kom ut i solen. Det var ju för sjutton 25 grader varmt ute! Fick springa tillbaka in och byta om för inte fasen tänkte jag spela golf i långärmat inte!

Golfrundan gick sådär då mina golfvantar har sjungit på sista versen de sista gångerna vi har spelat, de skavde både här och där. Skorna kändes lite trånga efter en sex kilometers promenad i gräset. Det var inte min dag med klubborna heller... Men jag hade en bra dag därute ändå. Fick lite sol i ansiktet och var inte på jobbet. Livet kan ju vara värre så att säga! Dagen avslutades också med fall-off-the-bone-revbenspjäll! Skitgott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar