torsdag 6 maj 2010

Bubblar över

Ja så kändes det iallafall igår; jag var helt lyrisk. Hade jag varit religiös så hade jag nog trott att det var Jesus som stod framför mig och predikade hahah..

Jag säger det, det är något som händer just nu - allt verkligen bara ramlar på mig. Hade jag varit olympiad så hade NU varit en jäklig bra stund att köra OS på; så jäkla laddad är jag. Igår när jag kom hem så ville ju Paul ha en liten summering men jag var så överrumplad av alla tankar som snurrade att jag inte fick fram ett skit!

Ja, det gick till och med så bra att jag nu har anmält mig till en kurs, en 3-dagars kurs och kan knappt vänta tills dess. Men jag har en hel del att läsa in mig på innan jag är redo för denna kursen men jisses alltså. Jag kan inte förklara hur jag känner men AAHhhhh vad BRA jag mår!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar