måndag 3 maj 2010

Luftigt värre

Det är ju ändå lite lustigt... att jag skrev ner min stora vision på papper i torsdags och på lördagskvällen står jag där brevid ett privatjet som en liten aptitretare...

"... I want to show them why I no longer fly commercial but private..."

Detta var precis brevid Philadelphias flygplats så vi hörde och såg alla plan som landade och lyfte. Men mest fokus lades nog på planet som hade blivit kapat ute på flygbanan... tror fortfarande att de försöker hålla tyst om det i media, men hände det gjorde det! Jag tror alla poliser i hela Philly var där, det var som ett jäkla disco runt planet. Har ingen aning om hur det slutade men jag tror att det inte hände något farligt då flera poliser åkte därifrån timmar senare.

Paul gjorde även sitt första soloflight i lördags, här är han med helikoptern och läraren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar