måndag 24 maj 2010

Dansavslutning

Igår var det då dax för anslutningen. Två shower blev det som de hade delat upp beroende på vilken dag eleverna dansade på. (En Mån-Ons-Fre Show och en Tis-Tors-Lör Show). Så den första showen agerade jag som hjälpreda... och kunde då också samtidigt kolla in kvaliten på dansarna och de andra lärarna... insåg väldigt snabbt att mina elever skulle skilja sig lite från mängden...


Och detta mailet låg i inkorgen i morse:

Dear Helena,
Thank you so much for a wonderful show! Yxxxx really enjoyed learning from you and we really enjoyed watching her dance!!!  Your students were the BEST!!!  You are the best teacher by far!!!
(Is there any way we could have an "Helena Show" next year, so we don't have to endure the babies on stage???) 
 
Thank you again!
See you next year,
Mrs Zxxxx

Klart att ett sånt email känns bra! Men jag måste nog ändå föra detta email vidare till den person som egentligen står bakom mina framgångar som danslärare för utan henne så vet jag inte om jag ens hade varit danslärare:
 
 


1 kommentar:

  1. men tack så väldigt mycke, vännen!!! men jag tror nog att vi lärt varandra...:)

    du är värd allt beröm du får, önskar bara att vi fick jobba tillsammans igen. den oslagbara trippeln...:)

    saknar dig massor. pussar!!!

    SvaraRadera