tisdag 18 maj 2010

Jag måste bara...

Nu förtiden blir det inte så mycket TV-tittandes för mig. Jag läser mest. Helt klart världens tråkigaste att titta på TV med för tillfället, men jag somnar ju inte iallafall.

OK, jag sitter faktiskt klistrad framför TVn nu när Flyers spelar slutspel, tycker det är skitkul. Men böckerna ligger där brevid redo att bli lästa så fort det är paus.

Men det finns en sak som jag bara måste se, och det är otroligt fjortis av mig men jag kan ju inte låta bli. På samma sätt som Jessica Simpson fick mig att känna mig som världens smartaste under The Newly Weds så kan Tori och Dean få mig att längta efter mer... Dom är så underbara att titta på. Dom har ett vanligt liv fast de står i rampljuset. Tori's party-planning kunnande är helt klart att imponeras över... blir alltid så inspirerad.

Så ja, jag är fast varenda måndagskväll; då tittar jag på Tori & Dean - Home Sweet Hollywood.


2 kommentarer:

  1. he he heee jag skulle också tittat på den. Ibland måste man bara

    SvaraRadera
  2. Ibland måste man.. typ varje måndagskväll, haha

    SvaraRadera