fredag 6 januari 2012

32 or 23 - or does it matter?

Vilken jäkla Birthday alltså. Till lunch fick jag åka hem och ta ut hunden lite snabbt. Åt en macka i bilen på vägen tillbaka till jobbet. Middagen bestod av hämtmat (blev en spenatsallad för mig och en Burgare till Paul) sen blev det en romantisk promenad under stjärnorna med både långkallingar och yllemössa på. Sen satt vi klistrade framför TVn för att kolla Sverige Juniorerna besegra Ryssland. Inser att världen inte stannar upp ÄVEN fast det var min FÖDELSEDAG! Hallå liksom.

2 kommentarer:

  1. Alltid samma känsla, hur kan det man fortfarande ha vanliga dagar på din födelsedag??!
    Tycker du har (ang. inlägget nedan) rätt att vara en crazy dog lady. Vilken ursöt hund! URSÖT!! Jag gillar att vara en galen hundtant, bättre det än svanar :)

    SvaraRadera
  2. Hahaha.. ja jag håller med - Jag gillar till och med hur han luktar för sjutton!! :)

    SvaraRadera