torsdag 26 januari 2012

Insomnia

Det var ett bra tag sedan jag led av insomnia. Men den här veckan har det varit lite si och så med sömnen. Är supertrött hela dagarna och somnar i några minuter på soffan framför TVn men när det är dax att verkligen sova så går det inte. Istället kliver jag upp ur sängen och smyger in i TVrummet och går igenom listan av sparade program. Igår blev det pinsamt nog The Bachelor, iförrgår blev det Dance Moms (en reality serie om en dansskola och alla dansmammor som i detta fallet är något crazy. Dansskoleägaren tar dock priset - henne skulle jag inte vilja bli osams med - hon skriker till och med på sina favoritelever tills de börjar grina. Och då ska jag tillägga att de är typ 8-12 år gamla dessa dansare).

Ja, ja.. snart är det helg och då ska jag sova så länge jag kan och när jag vill! Det kommer bli underbart! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar