tisdag 10 januari 2012

Extra söndag tack


Efter en festlig lördag med några vänner som också sov över på en nyinköpt luftmadrass spenderade jag och Paul söndagen i liggläge. Vännerna åkte hem till sig runt elva, strax efter en liten Bagel Breakfast. De erbjöd sig vänligt att plocka bort luftmadrassen men jag sa till dem att det kunde vi göra lite senare.

Så fort de gick ut ur dörren så drog jag fram madrassen framför TVn och slog mig till ro. Paul kröp ner några minuter senare. Vi sov, tittade på TV, sov, tog ut hunden, sov, tittade på TV... Vi hade lite ont i håret så att säga och inte så lite heller!

När det väl blev dax för att verkligen gå och lägga sig så blev vi kvar på våran luftmadrass ute i TV-rummet istället. Varför slösa energi på att flytta på alla kuddar och täcke när man har det så bekvämt där man är, dessutom är TVn bättre där än i sovrummet??!!!

Kände på måndagen att jag skulle gärna ha tagit en till söndag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar