tisdag 31 januari 2012

First

Har sålt min första för i år - och då är inte ens shoppen online and running. Tog liksom bara med mig mina bilder till jobbet och hux flux försvann en...

Det kan ju ha varit ett sympatiköp från chefen, men det skiter vi i... jag tar det ändå! :)

Shoppen kanske kan öppna någon gång i veckan.. hoppas jag! Vill ju så gärna att det ska gå vägen (nästan så att jag blir rädd att misslyckas och istället struntar i det). Men innan shoppen kan öppna så MÅSTE jag få klart allt till deklarationen.


2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är mest prints/posters men även en del bebis/barn kläder. Men tror att jag kommer att fokusera på mina prints mest - fast det beror ju på kunderna såklart. Här är iallafall ett ex av mina prints. Har lite andra djur i hyllan också. Kommer lägga upp mera när jag väl får fart på det hela.

      Radera