onsdag 18 januari 2012

Har inte tid

Imorgon ska jag och chefen ha våran första utbildning av många detta året. Alltså jag menar att vi ska undervisa. Problemlösning och Projektledning är temat. Ska bli jättekul och jag jobbar på att få alla sista bitarna på plats.

På hemmafronten har jag insett att det är alldeles för mycket att göra och alldeles för lite tid att hinna med det. Kan inte någon komma på hur man kan få samma vila av 4 timmar istället för 8? Det skulle hjälpa en hel del. Jag har nästan dåligt samvete när jag går och lägger mig i tid för jag har andra saker som ska göras och andra saker som jag vill få gjort. Och så vill jag ju spendera mer tid med Paul!

2 kommentarer:

  1. Hoppas du "får" mer tid snart! Jag brukar alltid känna som du. Det här är första gången i mitt liv jag inte gör det tror jag. Dagarna innehåller alldeles för mycket tid när man mår illa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan jag tänka mig. Men sen så har jag stunder, som igår kväll då jag är upp till efter midnatt utan att göra något vettigt - jag sitter bara och stirrar på tvn - Och det är The Bachelor dessutom!!! Alltså.. det är ju inte OK. Då har jag ju helt plötsligt förlorat rätten att ens klaga.

      Hoppas du mår lite bättre.. eller iallafall klarar av att äta lite.

      Radera