söndag 22 januari 2012

Njuter av de sista timmarna innan det blir måndag igen

Ännu en helg har passerat. Alltid lika jobbigt. Jag gillar mitt jobb, det är inte det - men jag gillar helger ännu mera! Har smått börjat planera inför en nylansering av Candie Ink - min lilla online butik. Är lite halvskraj denna gång så det kommer bli lite i affären men förhoppningsvis mer försäljning. Har inget mål med när det ska vara klart, men det vore kul om jag kunde få ut lite nästa helg. Får hålla er uppdaterade.

4 kommentarer:

  1. Spännande med nätbutik!

    Förresten tror jag att jag får veta bloggrupp när jag ska till MVC nästa gång om ett par veckor. Har en stor bok i bokhyllan om Blodgruppsdieten, så det ska bli spännande att se vad jag faktiskt har! Övertygad om att det är en vanlig sådan. Vilken har du?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gissar lite smått på att du också är A...

      Radera
  2. Läste mig till nu att du har A+! vegetarian och meditation? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag hoppades att du snart kommer att få veta det! Japp, jag är A+ (Blev inte förvånad när jag fick reda på det, men det kändes lite snopet då jag hade försökt att leva på och förespråka LCHF i ett tag - jag blev ju tyvärr bara sämre av det).

      Jag vet dock ännu inte om jag är en "non-secretor" eller "secretor" ca 20% av A-typerna är "non" vilket betyder att man inte kan avläsa blodgruppen genom saliv, urin, sperma osv - utan bara i blodet hos dessa individer. De har lite sämre immunförsvar än de "vanliga" men klarar dock av mer kött än "non" när det kommer till A. Det spelar iof inte SÅ STOR ROLL.. men jag skulle så gärna vilja veta, bara för att.

      Jag har haft mycket framgång tack vara dieten och promotar den till ALLA och några till. Hahaha.

      Och ja - mår mycket bättre om jag håller mig till frukt och grönt och bästa träningen är i ett tyst rum men avslappnande musik... ;)

      Radera