lördag 2 maj 2009

Födelsedagsshoppat

Idag gjorde jag ett tappert försök till att shoppa födelsedagspresenter till syster och bror... gick mindre bra. Blev inte alls som jag hade tänkt mig. Var på köpcentret i säkert fyra timmar. Massor med folk och massor med skitsaker överallt. Dessutom är jag ju livrädd för svininfluensen så jag vågar ju knappt ta i saker. Tvätta händerna hur länge som helst när jag väl kom hem.

Så till syster och bror... om det är OK så tänker jag ta tiden fram till att jag kommer hem igen med att shoppa åt er för detta var svårare än jag hade räknat med. Ni får allt när jag kommer hem med andra ord, OK?
Åh andra sidan hittade jag lite annat skojjigt

Dagen till ära med danstävling i Kumlahallen hittade jag dessa paljett-tights... skitfult, haha!!
De har massor med strunt affärer som man aldrig skulle gå in i om man inte behövde något snabbt till en tävling eller uppvisning... fråga mig inte varför jag gick in där nu... men jag blev väl lite nostalgisk kanske.
(Handlade inte denna outfit)
Och här hittade jag ett par skor som jag bara var tvungen att testa...
Priset...
$ 805
Japp... åttahundrafem dollar med andra ord cirka 6400 kronor, helt sjukt!
(Köpte inte dess heller...)
Handlade tre toppar och ett par skor till mig själv och ett paket var till syster och bror.
Inga bilder på dessa... var inte lika spännande som det andra så att säga.

1 kommentar: