torsdag 7 maj 2009

Lite för mätt nu

Sista dagen i frihet... Chefen kommer imorgon och allt återställs till ett naturligt kaos...
Jag och Marta, hans andra assistent, tog en riktigt lång lunch - det blev japanskt, eller hur japanskt det nu kan bli i detta land.

Proppmätt!
Skulle vilja lägga mig ner och vila en liten stund just nu... i en sisådär två timmar skulle sitta fin-fint! Sov inte tillräckligt igår natt, för jag lyckades ta mig ut till Shoppingcentret, jag hade tänkt att åka till i lördags, igår efter jobbet... och var inte hemma förrän efter nio på kvällen. Sen lagade jag mat och fixade lite innan det var sängdax. Och allt det där fixa lite tar ju tid!

Jag var ute efter något att ha på mig på bröllopsfesten som ska inträffa när vi kommer hem till Svedala i sommar. Hittade INGET! Festen kommer vara mycket avslappnad - absolut inget kavajtvång! Så jag tänker absolut inte ha på mig någon putt-i-nutt-klänning. Vitt kommer det bli, men jag vill ju ha något tuffare! Ingenting jag titta på passade in på min beställning... Får helt enkelt leta vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar