fredag 22 maj 2009

Inte alls till NYC i helgen...

Nää, jag får inte åka till NYC i helgen för att ta lite danskurser... Inte ens diskutabelt...

...kör en minisemester till North Carolina istället!!!
Ska bli riktigt mysigt. Vi ska tydligen ut till någon ö mitt ute i atlanten, och ja visst man kan köra bil till den också på sanddyner och broar. Ska bli riktigt spännande. Jag ska ha kameran i högsta beredskap hela tiden!!! Kommer nu då på att jag måste ladda batteriet!

Ja, klockan är snart ett på natten, och ja, jag är vaken... det blev liksom mycket som skulle fixas på en gång helt plötsligt. Kläder ska tvättas, kläder ska inhandlas, och bilresan ska göras så smidig som möjlig med musik att lyssna på. Måste fixa en jäkla massa CD skivor, för det tar ca 9 timmar att ta sig dit... men det ska bli skönt att komma bort lite. Det behöver vi båda, och ledigt på måndag har vi också!

Broar mellan sanddyner och småöar.

Känd fyr i Cape Hatteras, där vi ska bo


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar