fredag 29 maj 2009

Idiot!

Idag var det ju som sagt dax med sommartid på jobbet, dvs vi slutar kl 15.00 på fredagar.
Jag fick faktiskt kämpa för att komma iväg i tid... hade massor att göra. Mest på grund av att det jobbar en massa idioter där som man måste hjälpa. Det en en dam där... seriöst HUR I H-VETE BLEV HON ANSTÄLLD?????!!! Hon kan inget alls!

Jag har nog förklarat för henne 10 ggr hur man gör en graf i Excel som man sen kan uppdatera varje vecka eller månad. Detta fattar inte hon alls... Hon gör en graf och skriver ut den när hon är klar... veckan efter gör hon om hela grafen igen med en ny updatering!! Anledning - Hon vill inte ha 52 grafer sparade i datorn... Duhhhhh.... Alltså jag vet verkligen inte hur jag ska reagera när hon säger sånt till mig. Hon fattar inte alls! Jag vill bara skrika till henne och säga att hon är helt dum i huvudet... Funderar på att skriva en lathund till henne som hon måste lova att följa.

OK, alla kan inte excel det förstår jag, men jag trodde verkligen att jag kunde lära alla att göra en graf - men tydligen är det något fel på min utlärningsförmåga. Jag har aldrig stött på en männsika som är dummare, och det är verkligen sant!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar