tisdag 19 maj 2009

Helena Tajm

Jodå.. det blev 60 minuters pilates och lite tavelmålning när jag väl hade kommit hem och ätit en stor sallad.

Pilates passet försökte jag mig på i sängen.. var lite för mjukt. Klarade inte alls av att rulla som en köttbulle på ryggen och komma tillbaka upp på rumpan. Jag stannade liksom i gropen som ryggen hade grävt i tempurmadrassen. Spelade inte någon som helst roll att jag kämpade som en upp-och-ner-vänd skalbagge, jag kom inte upp! Får nog skicka in Paul till sovrummet nästa gång så jag kan ta vardagsrumsgolvet istället.

Sen blev det några minuters akrylmålande på min tavla som jag påbörjade för säkert två månader sen... nää den är inte klar än. Blir den klar i sommar ska jag vara nöjd helt enkelt! När börjar sommaren?!

Ikväll har jag Googlat... har hittat en dansstudio till salu i närheten... det var jobbigt! Nu börjar ju tankarna snurra i huvudet på mig igen. Men det är ju dans jag ska hålla på med... så enkelt är det. Ska fundera vidare.

Men nu är det dax att sova, blir en lång dag på jobbet, dax för månadsrapporten igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar