söndag 3 maj 2009

Regn Regn och Regn

Hade tänkt forsätta min shopping idag... men när jag vaknade vid 11 så tyckte jag inte att det var någon idé, halva dagen var ju borta... Jag satte mig på rumpan och stirrade på en avstängt TV ett tag. Sen beslöt jag mig för att iallafall åka och shoppa.

Hoppade i ett par Jeans som låg på golvet och satte på mig en tröja som låg i närheten och åkte iväg för att köpa lite frukost - har verkligen inget hemma i kylen just nu. Det regnade hur mycket som helst, perfekt för shoppping egentligen. Men jag blev så misspepp av allt regn och med tanke på att jag skulle behöva köra över en timme för att komma till det shopping centret jag hade i åtanke ändrade jag mig igen och åkte och hyrde tre filmer istället.

Har nu sett en av dem, det regnar fortfarande och jag är hur uttråkad som helst. Vad sjutton!
Paul är och hjälper en kompis totalrenovera källaren med TV rum och Bar. Tv rummet är klart, Baren såg jag i träbitar i Pauls van igår... de har invigningsfest nästa lördag... Jag håller tummarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar