torsdag 19 november 2009

Brunett

Känner mig helt utpumpad idag. De senaste dagarna har varit mer än fullproppade med jobb och slit hit och dit. Klämmde även in en visit till frissan igårkväll och har nu gått och blivit brunett för ett tag. Känns lite ovant, men inte helt fel. Kände att jag behövde en förändring om så bara en kort stund. Brukar bli less på det bruna ganska snabbt så jag antar att jag blir mera blond tills det är dax att komma hem för julen.

Paul är inte lika glad åt förändringen, nää inte alls faktisk. Men det får vara så här nu tills 16 december. Han vänjer sig väl.

Annars har jag väl inte så mycket att berätta. Helgen kommer snart och den ser jag fram emot! Det blir lunch hos chefen på lördag och transylvaniska orkestern på kvällen. Ska bli spännande. Sen är det ju bara en tredagars vecka nästa vecka... ska bli så underbart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar