tisdag 10 november 2009

Egentligen helt ointressant

Börjar få en vagel i ögat tror jag... Ögonlocket är jättesvullet och gör ont i stort sett hela tiden... Som tur är så sitter den på insiden (än så länge) hoppas att den stannar där. Jag har hellre ont än en stor böld som växer ut... Men det är ju klart att det kan vara något annat, för ögonvaxet har absolut fått sig en liten växtkick...

Började morgonen med en promenad idag. Var riktigt skönt. Ska försöka göra det till en vana. Dessutom är det för tillfället sommar här igen. I söndags var det shorts och t-shirt väder. Kändes aningen fel att gå runt bland alla döda löv i shorts, men hellre det än ruggigt och kallt. Det kan ju vara varmt till snön kommer tycker jag. Men 18 grader i november känns lite fel faktiskt.

Känner att jag inte riktigt kommer ihåg vad som gjordes i helgen, kan ju inte ha varit något viktigt eller överdrivet nytt och spännande iallafall. Det blev en halv runda golf (mer orkade jag inte - har liksom ställt in mig på att den säsongen är över), lite tv, och så fick jag lite tvätt avklarad. Jag hatar att tvätta kläder. Oavsett hur mycket man tvättar så är det ju saker att tvätta dagen efter igen... verkligen frustrerande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar