torsdag 3 december 2009

Det går ju inte att veta!

Det är mycket som kan sägas om den perfekta kvinnan det är helt klart. Väldigt många synvinklar finns det, det må jag säga. Från det fysiska till det mentala... Börjar undra om det kan vara så att ju längre sin lista är desto svårare är det att hitta den dära perfekta varelsen, vare sig det gäller en man eller kvinna. Jag har nog aldrig haft en lista... eller jo det har jag om jag funderar ett tag:

Mörkhårig
Gröna ögon
Händig
Datorkunnig
Lång

Den perfekta personen är ju ofta en helt annan än vi hade tänkt oss (som ni ser) - det tror ju iallafall jag, mest för att vi egentligen inte har en aning om vad det är som är viktigt! Fasen; så länge man är lycklig och kompletterar varandra så spelar det väl ingen roll vad som står på listan. Och Paul är händig så det täcker allt det där andra med steglängder! Men min undersökning fortgår... och jag är väldigt ivrig att börja skriva på riktigt men har en hel del förarbete kvar att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar