fredag 18 december 2009

Lite väl tidigt

4.49 - Har precis suttit och gått igenom månadsrapporten som ska vara inne idag 9.00. Vaknade runt 3.00 och kunde inte somna om så jag tänkte att det var lika bra att ta mig upp... för det är en jäkla massa som ska göras idag innan det är dax för semester.

Skulle ju ha gjort allt detta igår, men blev bjuden på Inköparteamets jullunch och tackade gladeligen JA. Mindre visste jag att den festen skulle ta 4 timmar innan jag var tillbaka på kontoret!!! Galen var jag!! Jag hade ju massor att göra igår som jag nu får sitta och pula på istället. Men lunchen var jättegod, dessutom lyckades jag hålla händerna ifrån det underbart doftande brödet... men det var inte lätt.

Har också laddat ner Owl citys CD (lite sent jag vet... ) och Timbalands nya... måste ju ladda på mp3-spelaren (nää jag har ingen iPod) tills flygresan.

4.55 Kollar vädret - de hotar med snöstorm på imorron, lördag. Inte bra!!! Men förhoppningsvis kan vi komma ut på vägarna i tid för det ska inte bli snö uppe i New York, som vi flyger ifrån... Dessvärre sker en drastisk förändring hos folk ute på vägarna när det snöar ute - dom tappar totalt fattningen och vet inte hur man uppför sig och hastigheten sänks till en sådär 30 km per timme. Så man vet ju aldrig hur lång en vanlig 10 minutersresa tar i snön... Vad sjutton!! Kan du inte köra i snö så tycker jag att du kan stanna hemma!!!

4.58 Ska nog slänga in en tvätt så jag slipper göra det ikväll... mmm det gör jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar