lördag 5 december 2009

Julshopping - Uppdatering

Jaha... idag handlades det:
- Dushkräm 2 st från BodyShop då det var köp en få den 2a för halva priset
- Tea Tree Oil ansiktsmask från BodyShop då min hy efter p-pillerpersen har gått och blivit tonåring
- Dior ansiktskräm - för att min håller på att ta slut. Det jobbiga var att damen som assisterade mig kom ihåg mitt namn... så mycket Dior tycker jag inte att jag har handlat. Beställde även ett puder som de inte hade inne. Hoppas att jag får det nästa vecka dvs nu har damen mitt telefonnummer också!
- En underställtopp / pyjamastopp - lite vad man väljer själv. Rätta namnet kanske är den härliga farfarströjan
- En underställtröja till min kära man. En bra julklapp om det är någon som vill lägga beslag på den.

Sen blev det inte så mycket mer... hahah... jag var ju egentligen helt urusel på julklappar idag!!! Men, men imorgon kanske jag får göra ett nytt försök.

Dessutom kom årets första snö ikväll. Såndär blöt härlig snö som blir slask på en gång.. upptäckte att det är dax att skaffa nya boots. Mina tår tog ett svalkande isbad mellan köpcentret och bilen! Usch! 

2 kommentarer:

  1. hej Du nämnde att vi fick överta en julklapp till Paul från oss och det passar oss alldeles utmärkt. Det är så svårt för oss att veta vad han önskar sig. TACK PÅ förhand. Kram Mormor

    SvaraRadera
  2. Det blir bra. Presenten är nu från er!

    SvaraRadera