lördag 5 december 2009

Julshopping

Idag är det tänkt att det ska julhandlas lite... Jag brukar gilla julhandelsmyset/rushen men härborta känns folk lite mer stressade och aggressiva... Det är tur att dom har miljarders julpynt överallt som väger upp.

Sen är det ju ett annat problem med min tänkta julshopping - INGEN aning om vad jag ska handla. Jo, mormor och morfar har önskat sig plastpåsar - kan låta lustigt, men dessa plastpåsar är utöver det vanliga. De är så jäkla bra att jag nog aldrig kommer att gå tillbaka till de vanliga platspåsarna. Men dessa påsar köper man ju i matbutiken och inget jag behöver irra runt får att hitta. Men resten - vad fasen!??!

Inte ett endaste litet knyst.

Ja ok, nu ska jag väl också tala om att jag inte direkt lever som jag lär. Jag har ju inte nämnt en enda sak heller. Men jag är ju bara så glad att få komma hem att julklappar känns lite overkill. Ska bli underbart att få vara ledig från jobbet i 14 dagar och att dessutom få spendera dom med vänner och familj. Vad mer kan man önska sig - egentligen!??!

Men för er som undrar så gillar jag ju alltid Pandora eller Snö smycken, kläder och småplock a la Lagerhaus och affärer i den stilen.

Men nu måste jag försöka komma på vad som ska med i väskan hem... tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar