tisdag 1 december 2009

Törnrosa

Igår gick jag och lade mig tidigt och tänkte att jag skulle få sova ordentligt och länge. Sådär så man nästan vaknar av sig själv för att man helt enkelt är klar med sovbiten...

Men det gjorde jag ju inte såklart. Jag vaknade frustande och stönade... och tänkte "vad sjutton hände med min utvilade nattsömn"? Jag känner mig inte alls utvilad idag. Inte ens lite. Jag vill sova mera!!!

Dessutom var det nästan minusgrader ute idag. Tur att jag får hjälp med att skrapa rutan på bilen varje morgon det inträffar. Jag har en ganska fantastisk man måste jag ju säga. Han tycker nog inte att skrapa rutan hör till kvinnogöra och jag håller helt och hållet med honom!

1 kommentar:

  1. hej. vi har också minus idag. som du förstår är den bästa julklappen att ni kommer hem. vi önskar ingenting ev kan du köpa plastpåsar med dragkedja som inte finns här.men vad vill Ni ha av oss i julklapp. skriv. morfar o mormor

    SvaraRadera