fredag 20 mars 2009

Evigheter sen

Nu känns det som om det var evigheter sen det var helg.

Denna veckan har verkligen varit något annat. Jag har haft så mycket att göra att jag för en gång började tvivla på om en människa bara ska ha två armar och ett huvud... hade varit bra med minst det dubbla.


Igår smet jag dock iväg kl halv fem för att jag hade en tid hos kiropraktorn... var nog det bästa som hände igår måste jag nog säga. Kom iväg från jobbet ett tag och fick varva ner lite bättre än tidigare i veckan. Men stormen kom tillbaka... Var på jobbet kl halv sju i morse... men jag var inte först (konstiga människor härikring). Dessutom snöade det också - jättekonstigt! Stora ihopklumpade snöflingor, det var riktigt svårt att se vart man skulle köra.

Nu har jag nog gjort det mesta jag kan göra för veckan, och har bara lite småsaker kvar att göra innan jag kan slappna av helt och hållet. Ska bli skönt att ta helg. Ska jobba med Cardio Cocktail en hel del tänkte jag, vi har en show nästa helg så det ligger en hel del förberedelser på en hög hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar