tisdag 31 mars 2009

Påsar under ögonen

Japp igår efter att ha ansökt om ännu ett kreditkort, som jag tydligen måste ha, fick jag ännu ett avslag på grund att jag helt enkelt inte finns med i systemet. Nää, jag säger ju det! Alldeles för mycket papper som ska fyllas i för hand i detta land, som sendan ALDRIG blir översatta i det digitala systemet... Helt sjukt egentligen... och så går folk arbetslösa.

Nu är Paul dock på krigsstigen... idag blir det ett besök till banken med både det ena och det andra pappret som säger att jag är väldigt kvalificerad till ett kreditkort. Jag har nog aldrig varit på banken så här många gånger i hela mitt liv!

Kom hem ganska sent igår... men det börjar ju nu bli ganska vanligt. Men satte mig som vanligt med boken i högsta hugg och forsatte min egen utbilding... Kom ingenstans! Var så jäkla trött. Kröp ner i sängen 20.30 och somande och sov stenhårt tills klockan ringde i morse. Vart tog den jättelånga sömnen vägen??!!!

Men nu är det tisdag och bara 4 dagar kvar till helgen :)

1 kommentar:

  1. Be dem att kolla i din svensk bank? isåfall har jag gett dig ett tips? Kram Mamma

    SvaraRadera