onsdag 18 mars 2009

Tom i huvudet

Nu har det varit några inlägg som har varit lite längre och väldigt osammanhängande; mest på grund av att jag har varit lite halvavlägsen från Bloggen ett tag. Det har varit lite extra att göra på jobbet (nu igen)...

Igår var mina planer att ta en lite längre lunch och försöka hitta ett par byxor men såklart blev mina planer snabbt ändrade. Det blev en sen lunch framför datorn då chefen fick åka och handla till mig... och jag satt och jobbade tills 21.30. Paul låg redan i sängen när jag öppnade dörren till lägenheten. Så idag är jag lite sådär tom i huvudet... vet inte vad jag borde göra eller vad jag helt kan skita i idag... funderar ju såklart på dom där byxorna... men jag ska nog inte planera i dom i jobbschemat.

Ja, nu vet jag inte vad jag säga mer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar