torsdag 26 mars 2009

Som Ballerinakakor

Jag ser att förslagen bara väller in på Namnförslag till hemsidan... det är nästan så att jag måste be er att sluta - jag hinner ju knappt med att läsa dom!!!

Hummm...

Har själv inte kommit på något bra... just nu lutar det mot att det blir något tråkigt som mathisinternational.com eller mathisint.com bara för att det är ju det företaget heter. Men samtidigt så skulle det ju vara roligt att ha något som folk kommer ihåg varesig de vill eller inte.

Mina tankebanor var lite i stil med:
  • Något man absolut inte bara kan ta en av (tex chokladbit, ballerina kakor, cashewnötter, eller liknande)
  • Något som man absolut inte hittar i bara en... (inga förslag)
  • Och något som överlever allt (men där kom bara fästingar och kackerlackor upp och de gillar jag ju inte)

Ser gärna mer förslag komma in...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar