söndag 29 mars 2009

www.MI4U.org

Lördagen spenderade jag på hälsomässan och när jag kom hem kändes det som om fötterna skulle explodera. Har helt tappat det där med att stå och röra på mig en hel dag... Själva mässan gick hyfsat bra, men jag har också tagit beslutet att det var den sista mässan jag medverkade på. Gillar det väldigt mycket - folk och allt. Men jag tycker att det kostar mer än vad man tjänar på det. Men jag ska inte säga hej än. Jag har en hel del att följa upp med. Kan bli business deals här.

Idag, söndag har jag suttit och läst i flera timmar... Läser en bok som heter: Your first year in Network Marketing Boken är helt fantastisk!! Beskriver allt så himla bra och lätt att det liksom inte går att misslyckas!

Sen ikväll hade jag ett privat träningssamtal med våran storsäljare. Snubben tjänar över $50,000 i månaden... så även om jag låter tokig som säger att jag nu vill tjäna $200,000 inom ett år så vi kan köpa ett hus... så är det bevisligen möjligt!!! Det enda sättet jag kan misslyckas på är om jag ger upp! Enklare än så är det inte.

Hemsidan är uppe och rullar nu... eller ska vara; beställde den för inte så många minuter sen:
www.mi4u.org

Blev lite dubbelpoäng där:
Mathis International For You
Am I For You? (Kan det här vara något för dig... liksom)

Är så jäkla peppad att det känns riktigt omotiverat att knalla till jobbet igen imorron. Men den som väntar på något gott - gör något åt saken!!!
Mitt mål, förutom pengar, hus och en Volvo XC90 är ju att jag ska kunna komma och spendera längre perioder hemma i Sverige!

Till er alla:
Gör det som gör dig glad - Det mår man så mycket bättre av!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar