onsdag 1 april 2009

Tick tack, tick tack

Idag går tiden verkligen långsamt; det är lite grådisigt ute med regnskvättar och ösregn. Kom på att jag inte har skickat ett gratulationskort till morfar så det inhandlade jag idag på lunchen. Ja, när jag ändå var och handlade kort, så blev det ett till alla er som fyller i april... gratulationskort är faktiskt dyra. Nog kan man hitta lite billigare kort, men hittar man jättefina kort så är det svårt att gå ner i kvalite så att säga. Så morfar, tyvärr kommer ditt kort att komma lite sent...

Snart ska jag åka till Frissan! Ska bli skönt. Blir nog inte så mycket annorlunda än förut, men kanske låter bli att lägga in det bruna för att fira att våren är på ingång och bara satsar på blonda slingor denna gång. Önskar dock att jag hade någon rolig musik i bilen att lyssna på. Har tänkt bränna en riktig Sverige-CD i hur länge som helst nu, men det har inte blivit av. Musiken jag har i bilen har jag verkligen lyssnat mig tokig på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar