torsdag 25 juni 2009

Det dunkar

Har haft huvudvärk sen igårkväll... Sån där huvudvärk som sätter sig någonstans i bakhuvudet och fixar till massor med underbara knutar på skallen, som sedan sprider sig ner i nacken...

Jag gick faktiskt och lade mig tidigt igår, men vaknade en timme senare med detta. Hoppade in i en varm dusch och hoppades att det skulle lösa problemet - det gjorde det ju såklart inte. Sova kunde jag absolut inte göra så det blev lite TV-tittandes samtidigt som jag lade fram lite som ska ner i resväskorna...

Så efter en alldeles för kort nattsömn med huvudvärk är värken något värre idag... Dessutom försov vi oss. Väckarklockan slogs aldrig på igår tydligen.

Tidigare på kvällen igår när jag skulle skriva ut Pauls biljett bara för att vara säker på allt var ok, så hittar vi den inte. Jag höll på att bli tokig. Min biljett hade mailats till min email och jag var helt säker på att Pauls biljett hade blivit mailad till hans adress... men tydligen inte. Så där satt vi utan bokningsnummer och biljettinformation... SKIT!

Kom dock på efter några häftiga hjärtklappningar att vi hade bokat dem med våran flygbonuskod. Så jag ringde snällt upp flygbolaget och fick bokningskoden av dem. Först läste damen upp bokningskoden fel tre gånger - vilket inte gjorde saken bättre. Men tillslut kom den fram och biljetten är nu utskriven!

Är det någon mer som vill bråka med mig?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar