måndag 8 juni 2009

Irriterad

Idag är en riktigt katastrofdag. Såg att Anna tänkte köra en "lets play pretend" dag idag... och det försöker jag med, men det går inte!

Emmanuel talar om för mig att jag ska få gå tillbaka till honom när Allison kommer tillbaka från mammaledigheten. Jag blir irriterad över att ingen har frågat mig vad jag vill eller kan göra bäst.. så jag går till chefen jag arbetar för nu och säger detta, att jag precis fick reda på att jag skulle tillbaka till min gamla plats... Han skakar på huvudet och säger att det ska jag inte alls... Alltså vi är tillbaka på noll igen, och Allison kommer tillbaka om exakt två veckor.

Dessa jäkla spanjorer! De kör sitt jäkla hirarkispel! Jag blir tokig! Ingen talar om vad Helena ska göra, man frågar Helena vad hon vill göra.. sen går man från det. Fattar dom inte att folk jobbar bättre om de iallafall får en ha en liten del i det hela?!?! Jag fattar inte att de inte fattar det! Men sverige kanske är för jämlikt.

Sen är jag täppt i näsan idag också! FASEN! Helt klart irriterad idag!
Hej hopp, nu åker jag hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar