fredag 26 juni 2009

Ses imorgon

Jag fick nog veta det sist... Jag fick veta det för att Anna hade skrivit det på hennes blogg... hade jag inte läst det hade jag nog fortfarande inte vetat... Att the King of Pop är död. Varför ska de stora alltid dö så tragiskt och ensamma?

När jag brast ut att han var död på jobbet idag tittade alla, inklusive presidentens finansgubbe som är på besök från Spainen, på mig och de såg verkligen ut som om de tyckte att jag var dum i huvudet - sen utbrister finansgubben "Vilken bubbla lever du i?"
-Vad fasen, jag kan ju inte titta på TV jämt, hade annat att syssla med igårkväll.

Detta blir sista inlägget innan jag hoppar på US 752 till Stockholm Arlanda. Om 40 minuter lämnar vi lägenheten för turen till flygplatsen.

Ses därhemma allihopa! HAr bara en lång flygresa framför mig - får hoppas att jag får några minuters sömn.

Puss såläge,
Ses imorron!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar