torsdag 25 juni 2009

Nu händer det grejer!

Nu är huvudvärken borta. Lyckades att skaka av mig den utan onödiga piller med lite hjälp av Vitamin D3.

Idag har jag också pratat med våran internationella koordinator på ForMor - där jag får min magiska energi från. Och han ska hjälpa mig att starta upp en branch i SVERIGE!!!!
Så nu är jag på jakt efter 10 aspeppade personer som kan leda hela denna satsning med i stort sett obegränsade inkomstmöjligheter!!! Jag är så jäkla excited!!! Detta kan bli stort! Och jag blir liksom den som sätter igång det. HERE I COME SWEDEN!

Det är verkligen på tiden att ni därhemma också kan få dra nytta av naturliga produkter som dessutom är uppbackat av Nobelpris-vinnande undersökningar. Detta kan helt enkelt bli en helt ny våg av fantastiska möjligheter och hälsa!

Nu jäklar - vilka är på?!?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar