måndag 22 juni 2009

Helgrapport

I helgen har jag varit halft effektiv och halft soffpotatis. Lördagen var relativt aktiv. Jag sydde klart lite saker som har legat, var och fixade till håret och det blev middag på kvällen med några vänner. Drinkarna var hur goda som helst. Men middagen kostade skjortan och allt jag fick in var en översaltad och torr laxfile... Blir nog inte middag där någon mer gång. Men drinkarna tar jag vilken dag som helst!

Söndagen spenderades mest innomhus då vi också har haft ett regnigt juni. Det blev lite filmer och Paul glodde på US Open medan jag tog en tupplur.
Annars var söndagen ganska så seg. Det var inte förrän senare på kvällen som jag fick min energi tillbaka, men då var det ju snart dax att krypa i säng... Jag är ju som sagt proffs på det där att vända på dygnet på bara en helg. Men jag är inte alls så trött idag – känns bra.

Är väldigt peppad inför min resa hem, men jag har ingen koll på vad jag behöver packa och hur mycket tid jag behöver. Har en känsla av att torsdagen kommer att vara ganska stressig och inte blir det så mycket sömn heller, men det gör ju inget. Men jag är mycket mer virrig än vad jag brukar vara inför flygresor, det är helt klart iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar