måndag 1 juni 2009

Zzzzz...

Höger sida, vänster sida, nää höger sida igen, eller vänta kanske på ryggen...
...nää inte det heller, hur fasen gör man?!?!

Med täcke, utan täcke?
Med två kuddar, med en kudde?
Vänta, jag tror jag har det... på höger sida - aj! nej där var en armbåge...

Tvn påslagen nästan utan ljud, de planeterar blommor på Disney World... Jaha, jag ville ju se när de bygger om kök och badrum. Fast nu borde jag nog försöka igen... vilken sida var det nu igen. Och vilken kudde är skönast??!

Fattar inget alls var ju SÅ trött för några timmar sen...

... somnade äntligen, men jag vet inte på vilken sida och jag vet inte när.
men klockan kändes som att den ringde snart efter, det var dax att gå upp och träna en timme.
Jag stängde av klockan och somnade om...

8.10 - fasen, jag som borde vara på jobbet nu, eller iallafall sitta i bilen...
SKIT - i och med att jag inte tränade idag så blev det ju heller ingen duch... äckligt hår idag med mycket hårspray! Finne på hakan har jag dessutom också fått mig en.

Zzzzzzkit trött!

Poetiskt eller tragisk oläsbar lyrik det vet det fasen, men hjärnan fungerar inte riktigt idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar